2018. jan 11.

Fotócsütörtök - A Taj Mahal előtt

írta: tamasbellak
Fotócsütörtök - A Taj Mahal előtt

A téli szünet alatt kicsit több mint egy hetet tölthettem el Indiában, ahol részt vehettem egy igazi indiai esküvőn, bejárhattam Lucknow nevezetességeit, ott álltam a Taj Mahal előtt Agrában, majd hihetetlen helyszíneken Újdelhiben. Maradandó emlékeket adott az igencsak kaotikus indiai közlekedés (jelzőlámpák és táblák szinte sehol, folyamatos dudálás, tehenek mindenütt), és a számtalan finomabbnál-finomabb étel, amit ugyancsak megkóstolhattam. Testközelből tapasztalhattam meg, hogy a végtelenül kedves emberek mellett a mindent elborító szmog (amit európaiéként el sem tudunk képzelni), a szemét és a napi 1-2 dollárból élő szegény réteg, valamint kunyhóik is ehhez a kontinensnyi méretű országhoz tartoznak. Természetesen utóbbiak ellenére aki szeret világot látni, annak életében legalább egyszer el kell jönnie ide is. :) 

Fotó: Bellák Tamás
www.facebook.com/BellakTamasFoto

Szólj hozzá

utazás beszámoló kirándulás India Szeged Agra fotócsütörtök Eötvös Blog TajMahal bellaktamasfoto