2017. aug 07.

Monday Morning Mood - Lazulás az 50 fokban

írta: Lea Kalappal Pejin
Monday Morning Mood - Lazulás az 50 fokban

Pejin Lea válogatásában

Hey!
Megint én vagyok, megint én nyomom a zenét, mindenki örömére, yuhéé.

A nagy melegre van egy jó kis receptem; ki-ki kedvére hagyhat ki és adhat hozzá a listához adalékokat ízlése szerint. De most megmutatom, én hogy vészelem át ezt az égető időt.

Hozzávalók:

- minimum 1 korsó SÖR/NAGYFRÖCCS
- minél kevesebb ruha ;)
- vízközelség (jelentsen ez akármit is, pl. egy üvegnyi... egy lavór víz... egy tusoló, egy medence, egy tenger 100 méteres körzetben)
- naptej (bár már a meleg hallatán is hámlani kezd a bőr, mintha csak az melegítene, és maradna csak a csontváz...)
- napszemüveg (olyan szexi fesztiválos kék, vagy narancssárga)
- és a legfontosabb: jó zene!

Ez meg egy jó zenés lista, jó chill zene, ez meg itt a chill zone, egy kis jazz meg az...

Ja, meg csak mondom: Boldog születésnapot Nehéz Nikinek! (aug. 7., ez a mai +1 dalunk :) )

maxresdefault_1.jpg

1. Billie Holiday - Come Rain Or Come Shine
2. Luisa Sobral - O Meu Cão
3. The SunPunchers - Honey
4. Tarantella - San Telmo
5. The Scarring Party - Anywhere
6. Gert Wilden - Crafty Party (Pampers reklám ;D)
7. Kadebostany - Mind If I Stay
8. Charlotte Cardin - Dirty Dirty
9. Shivaree - Goodnight Moon
10. Glen Hansard - High Hope

+11. Három Kismalac - Boldog születésnapot :) 

 

Szólj hozzá

zene születésnap meleg nyár napfény szünet vízpart Eötvös Blog monday morning mood