2017. máj 15.

Monday Morning Mood - My Eurovision Song Contest

írta: ildicosafrod
Monday Morning Mood - My Eurovision Song Contest

Ámán Ildikó válogatásában

Cirka 15 éve nézem az Eurovíziónak nevezett monstrumot. Szerintem itt elsődlegesen nem a dalok, vagy az énekesek teljesítménye a döntő, hanem ennél sokkal fontosabb az adott állam megítélése. Azonban ez engem nem tántorít el, csak egy kis plusz, amit figyelni kell. Engem leginkább a "maradandó" dalok foglalkoztatnak. Nem szeretem azt az évet, ami egysíkú; a legjobb, ha van sok-sok olyan dal, ami valamiért maradandó, és pár (nagyon) jó. Végül vannak dalok, amik nekem "Vízió-dalok", amikről tudom, hogy hol és ki, milyen módon adta elő.

Jöjjön a kedvenc válogatásom, a végén ráadással, ami megindokolja a választásomat is: hogyan írjunk Eurovíziós dalt. ;)

Jó szórakozást! És remélem senki nem maradt le az ideiről sem. :D

eurovision.png

  

 1. Helena Paparizou - My Number One (Görögország, 2005)
2. Verka Serduchka - Dancing Lasha Tumbai (Ukrajna, 2007)
3. Dima Bilan - Believe (Oroszország, 2008)
4. Sakis Rouvas - This is Our Night (Görögország, 2009)
5. Alexander Rybak - Fairytale (Norvégia, 2009)
6. Hadise - Düm Tek Tek (Törökország, 2009)
7. Lena - Satellite (Németország, 2010)
8. Christos Mylordos - San Aggelos S'Agapisa (Ciprus, 2011)
9. Buranovskiye Babushki - Party for Everybody (Oroszország, 2012)
10. Mans Zelmerlöw - Heroes (Svédország, 2015)
+1. Mans Zelmerlöw ft. Petra Mede - Love Love Peace Peace

Szólj hozzá

zene dal eurovízió eötvös loránd kollégium monday morning mood