2017. feb 20.

Monday Morning Mood - A Dal: válogatás

írta: Szili Petra
Monday Morning Mood - A Dal: válogatás

Január-februári hétvégéink most már lassan rendszeressé váló kísérői A Dal című sorozat többnyire fájdalmas vagy épp nevetséges, de ritka időnként kifejezetten jó számokat felvonultató válogatói. Mivel ezen a hétvégén megszületett a végeredmény, és kiderült, hogy Pápai Joci Origó című számával fogja képviselni hazánkat Kijevben, ezért úgy döntöttem, hogy a mai hétfő reggelünk szóljon még A Dalról, már csak azért is, mert néha jól esik az embernek hallgatható számokat találni a magyar könnyűzenében. Mivel a választás szempontjául azt jelöltem ki, hogy nekem mennyire tetszik a dal, mennyit hallgattam a válogató után, illetve mennyit játszották a rádióban, ráadásul törekedtem arra, hogy az elmúlt hat év mindegyikéből legyen legalább egy dal, ezért lehet, hogy nem az abszolút legjobb tízet sikerült kiválasztanom.

a_dal.jpg 

1. Heincz Gábor - Learning to Let Go (2012)
2. Rácz Gergő - Csak állj mellém (2013)
3. Fool Moon - It Can't Be Over (2014)
4. Honeybeast - A legnagyobb hős (2014)
5. Passed - Mesmerize (akusztikus) (2015)
6. Leander Rising - Lőjetek fel (2015)
7. Parno Graszt - Már nem szédülök (2016)
8. Petruska - Trouble In My Mind (2016)
9. Kanizsa Gina - Fall Like Rain (2017)
10. Soulwave - Kalandor (2017)

Szólj hozzá

eurovízió A Dal eötvös blog monday morning mood