2014. okt 30.

Fotócsütörtök - Megvilágosodás

írta: lhgergo
Fotócsütörtök - Megvilágosodás

dsc07636-jsz-feliratos_1414479209.JPG_3056x4592

Immáron lassan két és fél éve, hogy Szegeden tanulok. Magyarország egyik legszebb belvárosában lakhatok, amelyre már oly sokszor volt alkalmam rácsodálkozni. Ami nagyon tetszik Szegedben, hogy sokadik alkalommal is tud meglepetéseket okozni. Hiába tekerek/sétálok el naponta az Aradin, át a ligeten: mindig találok valami újat, amit eddig nem vettem észre. Így jártam nemrég egy vasárnap reggelen is, amikor egyik ismerősöm sms-e ébresztett. Pár perccel később már saját szememmel is láthattam azt, ami miatt az üzenetet küldte: a várost rég nem látott sűrű köd lepte el. Bár tavalyról már volt jó pár képem az ilyenkor különösen sejtelmes Dóm térről és a Tiszáról, én mégis ebbe az irányba indultam el. A fények viszont egészen mások voltak: a ködtakaró már épp felszakadozóban volt, a nap fénye pedig a megszokottól egészen másképp világította meg a jól ismert teret. Ekkor készült a fenti fotóm is, melynek utómunkája közben akadt meg a szemem az oszlop tetején lévő szimbólumon. Várom összeesküvés-elméleteiteket!

 

Balogh Gergő

Szólj hozzá