2014. sze 18.

Fotócsütörtök - Jó helyen járok?

írta: lhgergo
Fotócsütörtök - Jó helyen járok?

dsc08036-j_sz_n-al_r_s_1410732459.JPG_4592x3056

 

Ezúttal egy több mint kétéves fotómat szeretném bemutatni, amelyre nemrég bukkantam rá újra Flickr-oldalamon. Amikor pár éve megkaptam az első tükörreflexes gépemet, nagy örömömre szolgált, hogy immáron képes voltam nagyobb nehézség nélkül szép makrofotókat készíteni. Egészen új világokat nyitott meg az új technika előttem, és kísérleteztem vele, ahogy tudtam. Mivel eleinte elég ügyetlenül kezeltem a gépet, egyszerűbb célpontokat szemeltem ki magamnak (amelyek nem repülnek/szaladnak el olyan gyorsan előlem), és erre ez a csiga tökéletesen alkalmas volt. Egy hirtelen ötlettől vezérelve tettem fel a telkünk utcanévtáblájára, és már csak jóval később, az aznap készült fotókat nézegetve jöttem rá, mennyire találó helyen is kötött ki a jószág.

 

Balogh Gergő

 

Szólj hozzá

fotócsütörtök