2014. dec 18.

Fotócsütörtök - Adventi rohanás

írta: lhgergo
Fotócsütörtök - Adventi rohanás

Már pár nappal ezelőtt kinéztem magamnak a LED-jégcsapokkal díszített Tisza Lajos körutat. Vizsga utáni lazításként úgy gondoltam, megfelelő program lenne egy kis kattintgatás, úgyhogy este el is indultam. Ezúttal kénytelen voltam komolyabb technika nélkül nekivágni a túrámnak bízva abban, hogy a kicsit már öregecske Fuji S5600-as is megfelelően teszi majd a dolgát éjszakai fényviszonyok között. Bár eleinte a fehéregyensúllyal és az állvány hiányával meg kellett küzdenem, de hamarosan egész használható támaszra találtam egy körúti fában és a hiányzó beállítások is megkerültek. Hamar rá kellett viszont jönnöm, hogy a hosszú záridős állókép a jégcsapok mozgó fényét nem fogja visszaadni, így maradt a másik lehetőség: vadászat az épp arra járó trolikra és villamosokra.

 

Balogh Gergő

Szólj hozzá

ünnepek éjszaka Szeged fotócsütörtök