2016. máj 16.

Monday Morning Mood - an Unseen Trip Down, to the Deep South

írta: SZTE Eötvös Loránd Kollégium
Monday Morning Mood - an Unseen Trip Down, to the Deep South

Edelmayer Zsolt válogatása

“Mikor a kutyákat utánad eresztik, meghallod, a Halál nevet,
Nézz fel az égre még egyszer, aztán állj meg és emeld fel kezed!
Tedd ezt, testvér!
Megyek le délre, meglépek délre, meg én, meg én.
Nem kapnak el soha, nem vagyok ostoba, ó nem.
Megyek le délre, óó délre Mexikó felé.
Mexikó felé, ó dél felé, a szabadság felé.
Hóhér, hol vagy? Ó Hóhér, hol vagy?
Ahol a törvény, ahol a törvény, ott a kötél.
Megtettem, amit a világ várt tőlem,
Óh-Óh! Megtettem, amit a világ várt tőlem.”
[Hobo Blues Band: Hey Joe]

chill out by edelMayer

 

1. Unseen Trip
2. Nick Drake - Day is Gone
3. Iron and Wine - Boy wih a Coin
4. Seasick Steve - Treasures
5. Crosby, Stills & Nash - Helplessly Hoping
6. Jethro Tull - Bourée
7. Ten Years After - I'd Love To Change The World
8. Kings of Convenience - Me In You
9. AnnenMayKantereit - Oft Gefragt
10. Túli világok

Szólj hozzá

zene videó chill monday morning mood