2017. nov 02.

Fotócsütörtök - Az ELI-ALPS kékórában

írta: tamasbellak
Fotócsütörtök - Az ELI-ALPS kékórában

A nyár egyik jelentős szegedi eseménye volt az ELI-ALPS lézeres kutatóközpont átadása, melyben a tervek szerint a magyar tudomány új fellegvárát köszönthetjük. Ilyen előzmények után természetesen én sem hagyhattam ki az épület megörökítését. Be kell valljam, nem volt egyszerű dolgom: több órát töltöttem el a folyamatosan változó fények között, közben újabb és újabb rálátási pontokat keresve. Kezdetben azt gondoltam, hogy az épület előtti tó nagy segítségemre lesz a fotózásban, amiben nem is csalódtam, de sajnos nem számoltam a milliónyi szúnyog lehetőségével. Végül pár száz csípéssel, de mégis mosollyal az arcomon tértem haza... :)

Fotó: Bellák Tamás
www.facebook.com/BellakTamasFoto

Szólj hozzá

tudomány kékóra fizika panoráma lézer szúnyogok épületfotó Szeged eötvös blog fotócsütörtök ELI-ALPS