2017. júl 18.

Monday Morning Mood - 13 szám, amiért érdemes nézni a "13 okom volt" sorozatot

írta: Szili Petra
Monday Morning Mood - 13 szám, amiért érdemes nézni a "13 okom volt" sorozatot

Szili Petra válogatásában

Eredetileg teljesen más terveim voltak ennek az MMM-nek a témájára. Meg arra is, hogy mikor fogom megcsinálni... Szóval a mai tanulság az, hogy az élet áthúzza a számításokat. Ami talán nem is baj, ez a lista esti hallgatáshoz szerintem jobb is. Szóval a tematikával az történt, hogy megnéztem a Netflix új szenzációját, a 13 okom volt (13 Reasons Why) című sorozatot. Kamasz koromban nagyon szerettem a regényt, amiből készült, ezért a nyári terveim között mindenképp szerepelt. És hát teljesen beleszerettem. Az érdekes, kidolgozott karaktereken és a meglepően ötletes operatőri munkán kívül kínál más meglepetést is a sorozat: a zenéje is nagyon jó. Amióta befejeztem a sorozat nézését, ezt hallgatom, és nem bírok betelni vele. Úgyhogy most ti is kaptok egy kis ízelítőt.

13-reasons-why-soundtrack-cover.jpg

 1. Eskmo - The Tapes (Opening zene)
2. Colin & Caroline - More Than Gravity
3. Vance Joy - Mess Is Mine
4. Woodkid - Run Boy Run
5. Meadows - The Only Boy Awake
6. Lord Huron - The Night We Met
7. The Cure - Fascination Street
8. Hamilton Leithauser + Rostam - In a Black Out
9. School of Seven Bells - Bye Bye Bye
10. Codeine - Atmosphere
11. Hamilton Leithauser + Rostam - A 1000 Times
12. Roman Remains - The Killing Moon
13. Selena Gomez - Only You

Szólj hozzá

zene sorozat monday morning mood 13 okom volt