2017. máj 29.

Monday Morning Mood - Musical est

írta: Szili Petra
Monday Morning Mood - Musical est

Ez az egész úgy kezdődött, hogy tegnap megnéztem a Kaliforniai álom (La La Land) című filmet. Ami tulajdonképpen egy klasszikus nagy, hollywoodi musical modern köntösben. Ez eszembe juttatta, hogy mennyire szeretem a színházat, és hogy jó pár musicalt/rockoperát láttam életem során. Ezek közül tízből válogattam most össze olyan számokat, amiket szeretek, egy majdnem-nyári hétfő estéhez illő csokorba, a teljesség bármiféle igénye nélkül.

lalaland.jpg

1. Singing in the Rain (Ének az esőben)
2. A zene az kell (Valahol Európában)
3. Sunrise, Sunset (Hegedűs a háztetőn)
4. Fényév távolság (Padlás)
5. Gods Love Nubia (Aida)
6. Az élet szép (Légy jó mindhalálig)
7. I Dreamed a Dream (Nyomorultak)
8. Oly távol vagy tőlem (István, a király)
9. Let the Sunshine In (Hair)
10. City of Stars - Long Version (Kaliforniai álom)

Szólj hozzá

zene film színház ének musical Eötvös Blog monday morning mood