2017. ápr 10.

Monday Morning Mood - It's a special day

írta: Olti Dóri
Monday Morning Mood - It's a special day

Olti Dóri válogatásában

Be kell vallanom valamit. Teljesen függője vagyok a Spotify nevű alkalmazásnak. Nem szeretnék hosszas fejtegetésbe kezdeni arról, hogy ez mi is, mert ez itt nem a reklám helye, de a lényeg az, hogy ennek köszönhetően kiléptem a YouTube által ajánlott, újra meg újra feldobott 100 zeneszám köréből, és megismerhettem újakat. Az alkalmazásban összeállítottam nagyjából (jelenleg) nyolc órányi zenét, aminek az It's a special day címet adtam.

Korábban is felraktam egy olyan MMM-et, aminek hasonló volt a "tematikája", mint a mai válogatásomnak. Ezek olyan zenék, amelyek hallgatásától kicsit különlegesnek érzem magam. A különbség az, hogy most itt a tavasz, vele együtt a tavaszi fáradtság, ráadásul túl vagyunk egy sikeres Eötvözeten, úgyhogy ideje kicsit feldobni a hangulatunkat - pláne hétfő reggel. Remélem, szép napotok, szép hetetek lesz! Ezt még bírjátok ki, aztán jön a szünet. :)

pitypang2.jpg

1. Tyrone Wells - Happy as the Sun
2. The Score - Oh My Love
3. Perrin Lamb - Little Bit
4. Inland Sky - Little Hands
5. Aley & Sierra - Scarecrow
6. Noah and the Whale - L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.
7. Barns Courtney - Glitter And Gold
8. The Stumbellas - Spirits
9. Stu Larsen - Thirteen Sad Frewells
10. Smith & Thell - ROW

Szólj hozzá

tavasz szünet különleges Spotify Eötvös Blog monday morning mood